stanzi-supertramp.reismee.nl

Boodschappen en Gitaaravonden

Lieve mensen,

Herken je het gevoel van wakker worden in de ochtend in een warm bed met een stortende regenbui waar je dan zo fijn tevreden naar kan luisteren? Het regent hier maar ik vind het eigenlijk wel lekker.

De afgelopen dagen voelde ik me steeds meer op mijn gemak als bewoner van Buenos Aires. Boodschappen doen in mijn te grote blouse en m'n slippers met alleen de huissleutels en wat geld (haha eerst was boodschappen nog een wereldreis opzich)

Ik luister veel naar muziek van Pink Floyd en gelukkig hebben ze een gitaar in dit huis. In de avonden na het werk leer ik de solo's van Wish u Were here en probeer ik de spacende songteksten doordrongen met psychidelica te ontcijferen. Leuke nieuwe hobbie.

Volgende week ga ik naar Mar del Plata voor mijn stage (WWF) waar we een week een 'strategic project planning' in elkaar gaan zetten voor het project 'save the arctic'. Ongelofelijk gaaf. Ik heb toch wel veel zin om even weg te gaan uit de stad en ben tot de conclusie gekomen dat ik nooit permanent in een metropool zou willen wonen. Ik word soms gek van al die stromen met mensen. Het ljkt net een machine. Volgende maand ga ik kijken of ik in de natuur beter op mijn gemak ben want ik heb het geweldige nieuws gekregen dat ik wellicht aan de slag kan voor een tijdje in het kantoor In 'Foz de Iguazu' (wat in het regenwoud is) voor een project met FSC en het sustainable forest initiative. waahh.

Comfortably numb hier dus. (in de goede zin)

xxxx Stanzi

Reacties

Reacties

Theo

Stanzi,wat een heerlijk verhaal weer.ik lees ze met veel plezier.

juleo

Klinkt zoooo chill daar. wanneer ik op stage ga hoop ik ook op zon lekker rustige plek te wonen.

marie-jose

Mooi weer stans,
wish you were here, ha!
goed te horen dat je ook daar weer kunt uitvliegen, ga het meteen googelen!
tot volgende verhaal xx veel liefs

Floortje

Wat heerlijk om op de stroom van jouw mooie woorden mee te mogen reizen!!! We genieten met je mee!!! XXX

Oma+Opa

We hebben je verhaal weer gelezen.Wij zijn nu in Burggos Prachtig deze stad geweldige kathedraal liefs de reislustige opa en oma

John Didderen

Heee Stanzi, wat mooi om te lezen dat je je al lekker thuis voelt. Als je straks in het Spaans gaat dromen en denken ben je helemaal thuis. Nu is je hoofd ws nog voortdurend aan het vertalen haha. And yess!! Finaly going Into the wild !! En Save the artic vanuit het tropisch regenwoud is nu natuurlijk wel een beetje wrang nadat er twee Nederlandse onderzoekers op de Noordpool door het ijs gezakt zijn. :-( volgens mij was Marc Cornelisse regelmatig verbonden aan WWF ! Veel plezier met je avontuur. John

nel litjens

ha lieve stanza, zo leuk om je te lezen van je belevenissen! En pink Floyd! die platen heb ik lang geleden zoveel geluisterd. Atomn heart mother en Umma gumma waren mijn favorieten. XX nel

Rick de Kraker

Hoi Stanzi,

Wat heerlijk om jouw verhalen te lezen en te zien hoe je verliefd wordt op het continent dat mijn hart heeft gestolen! Ik weet niet of ik de komende tijd nog naar Buenos Aires kom (ik hoop het van harte!), maar het is geweldig om zo een beetje met je mee te reizen.
Iguazu is ook geweldig! Probeer daar ook een beetje in de buurt te reizen (weg van de drommen toeristen).
Het groene oerwoud (naast het stenen oerwoud) zal zeker ook jouw hart doen smelten.
Un gran abrazo! Rick

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!